sobota 19. prosince 2015

VIENNA 1. part


Krásný čtvrtý adventní víkend!
Poslední týdny byly pro mě poněkud hektické, spousta povinností do školy, práce, pracování na bakalářské práci a tak jsem blog poněkud zanedbávala. Doufám, že mi to odpustíte a vynahradím Vám to novými články! :) Dnes Vás vezmu do Vídně! Článek jsem psala přesně před rokem, kdy jsem s kamarádkami vyrazila na prodloužený víkend načerpat vánoční atmosféru. 
Tak snad Vás článek inspiruje pokud se do Vídně ještě chystáte. :)



A teď už k prvnímu dni ve Vídni.
V pátek odpoledne to vše začalo, vyrazily jsme z Prahy - Florence, autobusem Student Agency. 
Cesta trvá přesně 5 hodin a docela rychle utíká, jelikož jsou autobusy vybaveny malou obrazovkou na sedadle před Vámi, můžete koukat na filmy, seriály, poslouchat hudbu nebo hrát hry (bohužel jsme vůbec nepřišly na to, jak na ně:D), ale já si celou cestu vystačila s nespočtem dílu Přátel :)
Ubytování našla kamarádka přes booking.com a vítězem se stal MEININGER. Nově zařízený hotel, čistý, vstřícný personál, skvělá dostupnost do centra, takže pokud se chystáte do Vídně, doporučujeme :)

Photo diary:

První den, v sobotu, jsme nejprve navštívily trhy spojené s blešákem (Naschmarket).







Poté strávily několik hodin v nejstarší Zoo Evropy - Schönbrunn








K obědu jsem se dočkala tradičního obřího schnitzelu (ano snědla jsem ho celý :D měla jsem vážně hrozný hlad!)


Po obědě jsme pokračovaly zpět do Schönbrunnu, tentokrát na zámek.





Celé uchozené a zmrzlé jsme den zakončily v Café Muzeum na naprosto božském jablečném štrůdlu!!! Ještě teď se mi o něm zdá! Mňam! Ten si určitě nezapoměňte dát :)


                                                   
...všude již panovala vánoční atmosféra :)




Večer jsme se procházkou vracely k našemu hotelu a zastavily se na vánočních trzích, které právě v sobotu začínaly :)




.... pokračování příště!





2 komentáře:

  1. The post is so great! Thank you so much for sharing:)

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat