pondělí 31. srpna 2015

WEEK(S) IN PICTURES


Za poslední týdny se mi nahromadilo opět docela dost fotek, na týdenní články to nebylo, ale dohromady jich je teď docela dost. :) Tak tady to je!
//
In past weeks I accumulated quite a lot pictures, it wasn't enough for each week but now together it's quite a lot :) So here it is!



Broskvové hody! / Peaches everywhere! 
Opět jsem zkoušela chia pudding / Again I tried chia pudding



Moje nové oblíbené jídlo, redcurry! / My new favourite food, redcurry!
Domácí zdravé sušenky / Homemade healthy cookies 
Pozdrav z Řecka- fíky! ❤ / Greeting from Greece - figs!


Makovo-ovesná kaše / Poppy oatmeal

Španělský týden / Spanish week ❤❤❤
Zase ta snídaně...:D / Breakfast again
Poprvé jsme vyráběli domácí kokosové mléko / For the first time we made a coconut milk
Mňam!!! / Yummy!!!
Navštívila jsem nově otevřený obchůdek&bistro :) / I visited new opened shop&bistro :)
Run, run, run...sunset in the forrest :)
Chia pudding co mi konečně ztuhl, už nacházím ty správné poměry! :D / Chia pudding again, seems I finally found the right ratio of milk and chia seeds! :D
Ledová káva s kokosovým mlékem je top! A ani nevím po jaké době čtu knížku v češtině! / Ice coffee with coconut milk is really delicious! And I don't even know how long I haven't read a book in czech !
Focaccia! ❤❤❤ Tak to dopadne, když máte půl roku jako spolubydlící italku, jsem závislá na italské kuchyni a nejvíc právě na tomhle! :D / This is what happen when you have an italian flatmate on Erasmus, Im addicted on italian food, and especially this!:D
Zkusila jsem upéct domácí chleba a byl naprosto vynikající! Poctivé suroviny, žádný karamel pro obarvení! / I tried to bake a bread at home and it was really tasty! Just quality ingredients, no caramel for color!


Neděli jsem nakonec zakončila s kamarádkou na drinku v jednom krásném zákoutí rušné Prahy, Stylainterier! :) / I finished a weekend on a drink with my friend in a really nice place in the centre, Stylainterier :)

Příjemný start do nového týdne! / Have a nice start of the week!

Lucy

Žádné komentáře:

Okomentovat