neděle 11. října 2015

VALENCIA (PHOTO) DIARIES #4 ...Cádiz Carneval




Holaaa!
Nejprve bych s Vám chtěla omluvit za delší neaktivitu. Na Erasmu se zkrátka člověk nenudí,..škola, výlety, fiesty a tak dále a tak dále..:D Také jsem přemýšlela nad tím, jak dál vést mé příspěvky z cest, nechtěla jsem Vás zahlcovat tím, co jsem každý den dělala, chtěla jsem psát spíše zajímavosti, co upoutaly mou pozornost, aby Vás to, jako čtenáře, bavilo číst..no a tak jsem se nějak zarazila a nepsala nic, ale jsem ZPĚT! :)

Dnes mám krátký photodiary z Carnavalu v Cádizu, kterého jsem se v únoru s ESN (Erasmus Student Network) zúčastnila. :) Doufám, že se mi ještě do Cádizu podaří podívat a zopakovat si kurz surfu jako v létě. Andalucía mi při mém pobytu jako au-pair v létě 2014 zkrátka přirostla k srdci 

//

Holaaa!
Firstly I'd like to apologize you for my non activity here. Being on Erasmus one is not bored ever..school, trips, parties..and so on :D I was also thinking how to continue my valencia diaries to not spamming you with too much what I have done every day, I wanted to write more interesting stuff and about thing which took my attention which might be for you interesting to read...so I somehow stuck with posts but I'm BACK! :)

Today a short photodiary from the Carnival in Cádiz I visited with ESN  (Erasmus Student Network). I hope I'll be able to back to Cádiz soon and maybee repeat surf classes as in summer. I just felt in love with Andalucía while beeing there as aupair in summer 2014. 







Jedna z krásných uliček v Jerézu, typický jih :) Je až neuvěřitelné jak se jednotlivé části Španělska můžou tak lišit!
One of the typicak streets in Jeres..typical south of Spain :) Incredible how parts of Spain can be so different!



Hodně z Vás, co mě sledujete na instagramu, se mě ptalo, jakto že jsem se o víkendu viděla s mojí au-pair rodinkou.Takže bylo to tak, že si o prodlouženém víkendu udělali výlet za mnou, do Valencie. :) Bylo to moc milé setkání, tentokrát jsem byla za průvodce já!

//

A lot of you who are following me on Insragram were asking me how is it possible I have met my au-pair family. So..it was like this, one weekend they made a trip to visit me in Valencia. It was a really nice reunion, this time I was a guide for them!


To je pro dnešek vše. Ale máte se brzy na co těšit, zítra se totiž chystám na kurz Paelly!!! Už se nemůžu dočkat, takže bude opět článek o vaření! A máme tu březen a ve Valencii začíná největší svátek zvaný Fallas :)

//

This is all for today but you have a lot to looking forward, tommorrow I'm going to learn how to make Paella!!! I can't wait, so again will be a food post! Well and March is here and in Valencia the biggest festival so called Fallas starts :)



Žádné komentáře:

Okomentovat